Home קידום אתרים ברוך הבא למסע הלמידה שלך ב- SEO! חלק א’

ברוך הבא למסע הלמידה שלך ב- SEO! חלק א’

by cafe777
קידום אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתרים אורגני בגוגל קידום אורגני seo מה זה קידום אורגני איך עושים קידום אורגני בגוגל קידום אורגני לאתר וויקס כמה עולה קידום אורגני קידום אורגני בגוגל מחיר פרסום בגוגל פרסום עסקים בגוגל פרסום ממומן בגוגל פרסום בגוגל מחירים פרסום בגוגל אדוורדס פרסום אתרים בגוגל פרסום בגוגל מחיר כמה עולה פרסום בגוגל מומחה פרסום בגוגל פרסום דף נחיתה בגוגל מה זה פרסום בגוגל קידום אתרים קידום אתרים בגוגל קידום אתרים seo חברת קידום אתרים קידום ובניית אתרים יועץ קידום אתרים מומחה קידום אתרים קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים מחיר שירותי קידום אתרים קידום אתרים ממומן קידום אתרים מקצועי שיווק דיגיטלי סוכנות שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי לעסקים מה זה שיווק דיגיטלי שיווק ופרסום דיגיטלי מנהל שיווק דיגיטלי קידום אורגני מדריך קידום אורגני חינם קידום אתר אורגני קידום אורגני מה זה מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים בגוגל פרסום בגוגל לעסקים פרסום עסקים חינם בגוגל פרסום חינם בגוגל קידום אתרים בקריות גוגל קידום אתרים seo מה זה מה זה seo שיווק אינטרנטי בונה אתרים בניית אתר לעורכי דין קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר מומחה לקידום אתרים מחיר קידום אתרים אופטימיזציה לאתר קידום אתרים באשקלון קידום אתרים בבאר שבע קידום אתרים באשדוד קידום אתרים בצפון קידום אתרים אשקלון קידום אתרים בנס ציונה קידום אתרים בחיפה בר מוח

תוכלו להפיק את המרב מהמדריך הזה אם הרצון שלכם ללמוד אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) באופן מעמיק,ולהפוך למקדמי אתרים בגוגל בעצמכם.

מדריך זה נועד לתאר את כל ההיבטים העיקריים של קידום אתרים, החל ממציאת המונחים והביטויים (מילות המפתח) שיכולים לייצר תנועה לאתר שלך, וכלה בהפיכת האתר שלך לידידותי למנועי חיפוש, דרך בניית קישורים ושיווק הערך הייחודי של האתר שלך. .

עולם האופטימיזציה של מנועי החיפוש מורכב ומשתנה ללא הרף, אך ניתן להבין בקלות את היסודות, ואפילו כמות קטנה של ידע ב- SEO יכולה לחולל שינוי גדול. חינוך לקידום אתרים בחינם זמין גם באינטרנט, כולל במדריכים כאלה! (ווהו!)

שלב מידע  ממדריך זה עם קצת תרגול ואתה בדרך להיות SEO מנוסה

היסודות של אופטימיזציה למנועי חיפוש

שמעת פעם על היררכיית הצרכים של מאסלו? זו תיאוריה של פסיכולוגיה העדיפה את הצרכים האנושיים הבסיסיים ביותר (כמו אוויר, מים ובטיחות פיזית) על פני צרכים מתקדמים יותר (כמו הערכה ושייכות חברתית). התיאוריה היא שלא ניתן להשיג את הצרכים בחלק העליון מבלי להבטיח כי הצרכים היסודיים יותר יתמלאו קודם. אהבה לא משנה אם אין לך אוכל.

פרק ראשון:

ברוך הבא למדריך של איתמר ל-SEO לשנת 2021 אני שמח שאתה כאן!

אם כבר הבנתם היטב  מהו קידום אתרים ומדוע זה חשוב, תוכלו לדלג לפרק 2, כיצד מנועי חיפוש עובדים (אם כי בכל זאת אנו ממליצים לדלג על שיטות העבודה המומלצות של Google ו- Bing בסוף פרק זה; הם מרעננים שימושיים).

עבור כל האחרים, פרק זה יעזור לבנות את הידע והביטחון הבסיסי שלכם ב- SEO בעת התקדמותכם.

מה זה קידום אתרים?

SEO מייצג “אופטימיזציה למנועי חיפוש”. זה הנוהג להגדיל את האיכות והכמות של תעבורת האתרים, כמו גם את החשיפה למותג שלך, באמצעות תוצאות מנועי החיפוש שאינן בתשלום (המכונה גם “אורגני”).

למרות ראשי התיבות, SEO עוסק באותה מידה באנשים כמו במנועי חיפוש עצמם. מדובר בהבנת מה אנשים מחפשים באינטרנט, התשובות שהם מחפשים, המילים שהם משתמשים בהם וסוג התוכן שהם רוצים לצרוך. ידיעת התשובות לשאלות אלו תאפשר לך להתחבר לאנשים המחפשים באינטרנט את הפתרונות שאתה מציע.

אם ידיעת כוונת הקהל שלך היא צד אחד של מטבע ה- SEO, לספק אותו באופן שבו סורקי מנועי חיפוש יכולים למצוא ולהבין הוא השני. במדריך זה, צפו ללמוד כיצד לעשות את שניהם.

יסודות במנועי חיפוש

מנועי חיפוש הם מכונות מענה. הם סורקים מיליארדי פיסות תוכן ומעריכים אלפי גורמים כדי לקבוע איזה תוכן צפוי לענות על שאילותך.

מנועי החיפוש עושים את כל זה על ידי גילוי וקטלוג של כל התוכן הזמין באינטרנט (דפי אינטרנט, קובצי PDF, תמונות, סרטונים וכו ‘) באמצעות תהליך המכונה “סריקה ואינדקס”, ואז מסדרים אותו לפי מידת התאמתו ל שאילתה בתהליך שאנו מכנים “דירוג”. 

אילו תוצאות חיפוש הן “אורגניות”?

כפי שאמרנו קודם, תוצאות חיפוש אורגניות הן אלו שמרוויחים באמצעות קידום אתרים יעיל, ולא משולם (כלומר לא פרסום). קל מאוד לזהות את מודעות הפרסום – המודעות סומנו בבירור ככאלה והתוצאות שנותרו קיבלו בדרך כלל צורה של ” קישורים כחולים” המופיעים מתחתיהן. אך עם האופן שבו החיפוש השתנה, כיצד נוכל לזהות תוצאות אורגניות כיום?

כיום, דפי תוצאות של מנועי חיפוש – המכונים לעתים קרובות “SERPs” – מלאים בפורמטים יותר של תוצאות פרסום ודינמיות יותר של אורגניות (המכונות “תכונות SERP”) ממה שאי פעם ראינו. כמה דוגמאות לתכונות SERP הן קטעי טקסט (או תיבות מענה) מובלטים, תיבות שאנשים גם שואלים, קרוסלות תמונה וכו ‘. תכונות SERP חדשות ממשיכות להופיע, המונעות בעיקר על ידי מה שאנשים מחפשים.

לדוגמה, אם תחפש “מזג אוויר בירושלים”, תראה תחזית מזג אוויר לעיר ירושלים ישירות ב- SERP במקום קישור לאתר שעשוי להיות בעל התחזית הזו. ואם אתה מחפש “פיצה בירושלים”, תראה תוצאה של “חבילה מקומית” המורכבת ממקומות פיצה בירושלים. נוח, נכון?

חשוב לזכור שמנועי חיפוש מרוויחים כסף מפרסום. מטרתם היא לפתור טוב יותר את שאילתות המחפש (בתוך SERP), לשמור על מחפשים לחזור ולהשאיר אותם ב- SERP יותר.

חלק מתכונות ה- SERP בגוגל הן אורגניות ויכולות להיות מושפעות מ- SEO. אלה כוללים קטעי טקסט מוצגים (תוצאה אורגנית מקודמת המציגה תשובה בתוך תיבה) ושאלות קשורות (למשל תיבות “אנשים גם שואלים”).

ראוי לציין שיש הרבה תכונות חיפוש אחרות שלמרות שאינן פרסום בתשלום, בדרך כלל אינן יכולות להיות מושפעות מ- SEO. תכונות אלה כוללות לרוב נתונים שנרכשו ממקורות נתונים קנייניים, כגון ויקיפדיה, WebMD ו- IMDb.

מדוע קידום אתרים חשוב

בעוד שפרסום בתשלום, מדיה חברתית ופלטפורמות מקוונות אחרות יכולים לייצר תנועה לאתרים, רוב התנועה המקוונת מונעת ממנועי חיפוש.

תוצאות חיפוש אורגניות מכסות יותר נדל”ן דיגיטלי, נראות אמינות יותר עבור מחפשים נבונים ומקבלות הרבה יותר קליקים מפרסומות בתשלום. לדוגמא, מכל החיפושים בארה”ב, רק ~ 2.8% מהאנשים לוחצים על פרסומות בתשלום.

בקיצור נמרץ: ל- SEO יש פי 20 יותר הזדמנויות תנועה מאשר ל- PPC בניידים ובמחשבים שולחניים.

קידום אתרים הוא גם אחד מערוצי השיווק המקוונים היחידים שכאשר הם מוגדרים נכון, הם יכולים להמשיך ולשלם דיבידנדים לאורך זמן. אם אתה מספק פיסת תוכן מוצקה שראוי לדרג עבור מילות המפתח הנכונות, התנועה שלך יכולה לכדור שלג לאורך זמן, ואילו הפרסום זקוק למימון מתמשך כדי לשלוח תנועה לאתר שלך.

מנועי החיפוש נעשים חכמים יותר, אך הם עדיין זקוקים לעזרתנו.

אופטימיזציה של האתר שלך תעזור לספק מידע טוב יותר למנועי החיפוש כך שהתוכן שלך יכול להיות באינדקס כראוי ולהיות מוצג בתוצאות החיפוש.

Five of the best to improve SEO strategy in 2021 | Our Blog

האם עלי להזמין איש מקצוע, יועץ או סוכנות קידום אתרים?

תלוי ברצון שלך, ברצון שלך ללמוד ובמורכבות של אתרי האינטרנט שלך, תוכל לבצע קידום אתרים בסיסי בעצמך. לחלופין, אתה עלול לגלות שאתה מעדיף את עזרתו של מומחה כך או כך זה בסדר!

אם בסופו של דבר אתה מחפש עזרה ממומחים, חשוב לדעת כי סוכנויות ויועצים רבים “מספקים שירותי SEO”, אך יכולים להשתנות באיכותם. הידיעה כיצד לבחור חברת קידום אתרים טובה יכולה לחסוך לך זמן וכסף רב, שכן טכניקות קידום אתרים שגויות יכולות לפגוע באתר שלך יותר ממה שיעזרו לך.

כובע לבן לעומת כובע שחור SEO

SEO עם כובע לבן” מתייחס לטכניקות SEO, שיטות עבודה מומלצות ואסטרטגיות העומדות בכלל מנועי החיפוש, המוקד העיקרי שלו הוא לספק ערך רב יותר לאנשים.

“כובע שחור SEO מתייחס לטכניקות ואסטרטגיות שמנסות להעביר דואר זבל / לרמות מנועי חיפוש. אמנם קידום אתרים של כובעים שחורים יכול לעבוד, אך הוא מציב אתרי אינטרנט בסיכון אדיר להיענש ו / או לאינדקס (להסיר מתוצאות החיפוש) ויש לו השלכות אתיות.

אתרים שנענשו על עונשים גרמו לעסקים פשיטת רגל. זו רק סיבה נוספת להיזהר מאוד בבחירת מומחה SEO או סוכנות.

מנועי חיפוש חולקים יעדים דומים עם תעשיית ה- SEO

מנועי חיפוש רוצים לעזור לך להצליח. למעשה, לגוגל יש אפילו מדריך למתחילים בנושא אופטימיזציה למנועי חיפוש, בדומה למדריך למתחילים! הם גם תומכים למדי במאמצים של קהילת ה- SEO. ועידות שיווק דיגיטלי – כמו Unbounce, MNsearch, SearchLove ו- MozCon של Moz עצמה – מושכות באופן קבוע מהנדסים ונציגים ממנועי החיפוש הגדולים.

גוגל מסייעת למנהלי אתרים וקידומי אתרים באמצעות פורום העזרה המרכזי שלהם למנהלי אתרים ובאירוח Hangouts בשידור חי. (בינג, למרבה הצער, השבית את הפורומים שלהם למנהלי אתרים בשנת 2014).

ההנחיות למנהלי אתרים אמנם משתנות ממנוע חיפוש למנוע חיפוש, אך העקרונות הבסיסיים נשארים זהים: אל תנסה להערים על מנועי חיפוש. במקום זאת, ספק למבקרים שלך חוויה נהדרת ברשת. לשם כך, פעל בהתאם להנחיות מנועי החיפוש והגשם את כוונת המשתמש.

הנחיות למנהלי אתרים של גוגל

עקרונות בסיסיים:

  • הפוך דפים בעיקר למשתמשים, ולא למנועי חיפוש.
  • אל תרמה את המשתמשים שלך.
  • הימנע מתחבולות שנועדו לשפר את דירוג מנועי החיפוש. כלל אצבע טוב הוא האם תרגיש בנוח להסביר לעובד גוגל מה עשית לאתר. מבחן שימושי נוסף הוא לשאול: “האם זה עוזר למשתמשים שלי? האם אעשה זאת אם מנועי החיפוש לא היו קיימים?”
  • חשוב מה הופך את האתר שלך לייחודי, בעל ערך או מרתק.

דברים שכדאי להימנע מהם:

  • תוכן שנוצר אוטומטית
  • השתתפות בתכניות קישורים
  • יצירת דפים עם מעט או ללא תוכן מקורי (כלומר מועתק ממקום אחר)
  • גלימה – הנוהג להציג לסורקי מנועי חיפוש תוכן שונה מהדפים בו הם מבקרים.
  • טקסט וקישורים נסתרים
  • דפי מפתח – דפים שנוצרו כדי לדרג היטב עבור חיפושים ספציפיים למשפך תנועה לאתר שלך.

טוב להכיר היטב את ההנחיות של גוגל למנהלי אתרים. פנו זמן להכיר אותם.

ראה את ההנחיות המלאות של Google למנהלי אתרים כאן

הנחיות למנהלי אתרים של בינג

עקרונות בסיסיים:

  • ספק תוכן ברור, עמוק, מרתק וקל למצוא באתר שלך.
  • שמור על כותרות העמודים ברורות ורלוונטיות.
  • קישורים נחשבים כאות לפופולריות, ובינג מתגמל קישורים שגדלו באופן אורגני.
  • השפעה חברתית ושיתופים חברתיים הם אותות חיוביים ויכולים להשפיע על האופן שבו אתה מדרג אורגנית בטווח הארוך.
  • מהירות הדף חשובה, יחד עם חווית משתמש חיובית ושימושית.
  • השתמש בתכונות alt לתיאור תמונות, כך שבינג יוכל להבין טוב יותר את התוכן.

דברים שכדאי להימנע מהם:

  • תוכן דק, דפים המציגים בעיקר מודעות או קישורי שותפים, או שמפנים אחרת מבקרים לאתרים אחרים לא ידרגו טוב.
  • טקטיקות קישור פוגעניות שמטרתן לנפח את מספר ואופי הקישורים הנכנסים כגון רכישת קישורים, השתתפות בתכניות קישורים, עלולות להוביל להסרת אינדקס.
  • ודא שמבני כתובות אתרים נקיים ותמציתיים כוללים מילות מפתח. פרמטרים דינמיים יכולים ללכלך את כתובות האתרים שלך ולגרום לבעיות כפולות בתוכן.
  • הפוך את כתובות האתרים שלך לתיאוריות, קצרות ומילות מפתח עשירות במידת האפשר, והימנע מתווים שאינם באותיות.
  • קבורת קישורים ב- Javascript / Flash / Silverlight; להרחיק גם תוכן מאלה.
  • שכפול תוכן
  • מילוי מילות מפתח “תחיבה” וריבוי
  • גלימה – הנוהג להציג לסורקי מנועי חיפוש תוכן שונה ממבקרים.

הנחיות לייצוג העסק המקומי שלך בגוגל

אם העסק שעבורו אתה מבצע עבודות קידום אתרים פועל באופן מקומי, מחוץ לחנות הראווה או פונה למיקומי הלקוחות לביצוע שירות, הוא זכאי לרישום של Google לעסק שלי. לעסקים מקומיים כמו אלה, יש ל- Google הנחיות הקובעות מה כדאי לעשות ואסור לעשות ביצירה וניהול של רישומים אלה.

עקרונות בסיסיים:

  • ודא שאתה כשיר להכללה באינדקס של Google לעסק שלי; חייבת להיות לך כתובת פיזית, גם אם זו כתובת הבית שלך, ואתה חייב לשרת את הלקוחות פנים אל פנים, במיקום שלך (כמו חנות קמעונאית) או אצלם (כמו אינסטלטור)
  • ייצג בכנות ובמדויק את כל ההיבטים של הנתונים העסקיים המקומיים שלך, כולל שם, כתובת, מספר טלפון, כתובת אתר, קטגוריות עסק, שעות פעילות ותכונות אחרות.

דברים שיש להימנע מהם

  • יצירת רישומים של Google לעסק שלי עבור ישויות שאינן כשירות
  • הצגה מוטעית של כל אחד מהמידע העסקי המרכזי שלך, כולל “מילוי” שם העסק שלך במילות מפתח גיאוגרפיות או בשירות, או יצירת רישומים לכתובות מזויפות
  • שימוש בתיבות דואר או במשרדים וירטואליים במקום בכתובות רחוב אותנטיות
  • ניצול לרעה של חלק הביקורות של רישום Google לעסק שלי, באמצעות ביקורות חיוביות מזויפות על העסק שלך או שליליות מזויפות של המתחרים שלך

במקום להפר את ההנחיות הללו בניסיון להערים על מנועי חיפוש לדירוג גבוה יותר, התמקדו בהבנת ומימוש כוונת המשתמש. כאשר אדם מחפש משהו, יש לו תוצאה רצויה. בין אם זו תשובה, כרטיסים להופעות או צילום חתולים, התוכן הרצוי הוא “כוונת המשתמש” שלהם.

אם אדם מבצע חיפוש אחר “להקות”, האם כוונתו למצוא להקות מוזיקליות, להקות חתונה, מסורים, או משהו אחר?

התפקיד שלך כמקדם אתרים הוא לספק למשתמשים במהירות את התוכן שהם רוצים במתכונת שבה הם רוצים.

סוגי כוונת משתמשים נפוצים:

מידע: חיפוש מידע. דוגמה: “מהו הסוג הטוב ביותר של מחשב נייד לצילום?”

ניווט: חיפוש אתר ספציפי. דוגמה: “אפל”

עסקה: חיפוש לקנות משהו. דוגמה: “מבצעים טובים ב- MacBook Pros”

תוכל לקבל הצצה לכוונות המשתמש על ידי חיפוש Google על מילות המפתח הרצויות לך והערכת SERP הנוכחית. לדוגמא, אם יש קרוסלת תמונות, סביר מאוד להניח שאנשים שמחפשים את אותה מילת מפתח מחפשים תמונות.

הערך גם איזה תוכן המתחרים המובילים שלך מספקים שאתה לא נמצא כרגע. איך אתה יכול לספק ערך פי 10 באתר שלך?

אספקת תוכן רלוונטי ואיכותי באתר שלך תעזור לך לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש, וחשוב מכך, זה ישדר אמינות ואמון אצל הקהל המקוון שלך.

לפני שתעשה דבר מכל זה, עליך להבין תחילה את יעדי האתר שלך להוציא לפועל תוכנית SEO אסטרטגית.

דע את מטרות האתר / הלקוח שלך

כל אתר שונה, אז קח את הזמן להבין באמת את היעדים העסקיים של אתר מסוים. זה לא רק יעזור לך לקבוע באיזה תחומי SEO אתה צריך להתמקד, היכן לעקוב אחר המרות וכיצד להגדיר אמות מידה, אלא זה גם יעזור לך ליצור נקודות שיחה למשא ומתן על פרויקטים של SEO עם לקוחות, בוסים וכו ‘

מה יהיו KPIs שלך (מדדי ביצועים מרכזיים) כדי למדוד את התשואה על השקעת SEO? באופן פשוט יותר, מה הברומטר שלך למדוד את ההצלחה במאמצי החיפוש האורגני שלך? אתה רוצה לתעד את זה, גם אם זה פשוט:

עבור האתר ____________, ה- KPI העיקרי שלי לקידום אתרים הוא ____________.

להלן מספר KPI נפוצים כדי להתחיל:

מכירות

הורדות

הרשמות בדוא”ל

הגשת טופס יצירת קשר

שיחות טלפון

ואם לעסק שלך יש רכיב מקומי, תרצה להגדיר גם KPI עבור רישומי Google לעסק שלי. אלה עשויים לכלול:

קליקים להתקשרות

קליקים לאתר

קליקים להוראות נסיעה

אולי שמת לב שדברים כמו “דירוג” ו”תנועה “לא היו ברשימת KPI, וזה מכוון.

“אבל חכה רגע!” אתה אומר. “הגעתי לכאן כדי ללמוד על קידום אתרים כי שמעתי שזה יכול לעזור לי לדרג ולהשיג תנועה, ואתה אומר לי שאלו מטרות לא חשובות?”

בכלל לא! שמעת נכון. קידום אתרים יכול לעזור לאתר שלך לדרג גבוה יותר בתוצאות החיפוש וכתוצאה מכך להעלות יותר תנועה לאתר שלך, פשוט הדירוג והתנועה הם אמצעי למטרה. אין שימוש מועט בדירוג אם אף אחד לא לוחץ על האתר שלך, ואין תועלת רבה בהגדלת התנועה שלך אם התנועה אינה משיגה מטרה עסקית גדולה יותר.

לדוגמה, אם אתה מנהל אתר לייצור לידים, אתה מעדיף שיהיה לך:

1,000 מבקרים חודשיים ושלושה אנשים ממלאים טופס יצירת קשר? אוֹ…

300 מבקרים חודשיים ו 40 איש ממלאים טופס יצירת קשר?

אם אתה משתמש בקידום אתרים להפעלת תנועה לאתר שלך לצורך המרות, אנו מקווים שתבחר באפשרות האחרונה! לפני שתתחיל בקידום אתרים, ודא שהצבת את היעדים העסקיים שלך, ואז השתמש בקידום אתרים כדי לעזור לך להשיג אותם – לא להפך.

קידום אתרים משיג הרבה יותר מפרסום ממומן. כשעושים זאת טוב, זה עוזר לעסקים אמיתיים להשיג יעדים אמיתיים להצלחתם.

עסוק? עמוס בעבודה? תן למומחה לעשות בשבילך את עבודת הנמלים ולחשוף את אתרך אל לקוחות חדש…

נעים מאוד אני איתמר אביסריס –  חי ונושם את תחום השיווק דיגיטלי בעשור האחרון ומאוד אוהב את מה שאני עושה,תמיד אהבתי ללמוד ולחקור וזה מה שעושה אותי מאושר. בעיניי קידום אתרים ללקוחות זו שליחות של ממש ובעבודה אין דבר שיותר משמח אותי מלשמוע התרגשות של לקוח מהצד השני של הקו אחרי שהוא מבין את המשמעות המדהימה של להיות בדף הראשון…אז אם השאיפה שלך זה לקדם את עצמך בין בקידום ממומן או בין בקידום אורגני בגוגל ולקבל חשיפה דיגיטלית מקסימלית – הגעת למקום הנכון.קידום אתרים אורגני בגוגל | אורגניק טופ

 

Related Articles

Leave a Comment

תרצה שמנהל מכירות יחזור אליך?