קידום אתרים אורגני הוא אסטרטגיית שיווק מקוונת המורכבת מתת-אסטרטגיות קטנות יותר, כמו מחקר מילות מפתח ובניית קישורים, המסייעות לאתר שלך להיות בראש עמודי תוצאות אורגניים ללא תשלום במנועי חיפוש.
הגדרה של SEO אורגני
מדוע קידום אתרים אורגני חשוב?
קידום אתרים אורגני חשוב כי 75 אחוז מהמחפשים אפילו לא לוחצים על עמוד התוצאות הראשון. אם אתה לא מדורג גבוה, ניחשת נכון – האתר שלך לא יקבל תנועה, מה שאומר שהאתר שלך יתקשה להביא מכירות ולקוחות לעסק שלך.
חברות צריכות לשים לב גם לאופטימיזציה של מנועי חיפוש אורגניים מכיוון שמשתמשים מסתמכים על מנועי חיפוש כדי למצוא את מה שהם צריכים. למעלה מ -90% מהחוויות המקוונות מתחילות במנוע חיפוש, כמו גוגל.
אם אתה לא מופיע בראש תוצאות החיפוש האורגניות, אתה לא מכניס הכנסות.
למעשה, תנועה אורגנית תופסת יותר מ -40% מההכנסות. שלא לדבר על כך, מנועי החיפוש מספקים שיעור קרוב הגבוה פי שמונה משיווק מסורתי. חיפוש הוא ערוץ שיווקי יקר שמחכה להניב הכנסות לעסק שלך.
אתה רק צריך להתחיל לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לקידום אתרים אורגני.
הקשר של גוגל עם קידום אתרים אורגני
בואו נדבר על איך פועל הדירוג, וכיצד קשורים קידום אתרים אורגני וגוגל.
לפני שנוכל לדבר על קידום אתרים אורגני, חשוב להבין את גוגל ומדוע הוא ממלא תפקיד כה גדול באסטרטגיית קידום האורגני שלך.
לגוגל כמנוע חיפוש יש אחריות גדולה. המטרה העיקרית של מנוע החיפוש הפופולרי ביותר היא להבטיח שכאשר משתמש מספק שאילתת חיפוש, הוא מחזיר את התוצאות הרלוונטיות והמועילות ביותר האפשריות.
גוגל רוצה שהתוצאה תהיה מספקת יהיו משאבים מקיפים התואמים את כוונת החיפוש של המשתמשים – המידע שהם רוצים למצוא בעת חיפוש מקוון.
לא זו בלבד, אלא שגוגל דואגת גם לחוויה שהמשתמשים שלה יחוו באתר, כך שהיא גם בוחנת דברים כמו חווית המשתמש שהאתר מספק, מהירות הדף וזמן השהייה.
מהו זמן השהייה ומהירות העמוד
כל גורמי האתר האלה ממלאים תפקיד גדול בדירוגי החיפוש האורגני ובמקומות בהם האתר שלך מופיע ב- SERP.
איך עובד קידום אתרים אורגני?
אם המטרה העיקרית של גוגל היא לספק את התוצאות הטובות ביותר למשתמשים, המטרה של קידום אתרים אורגני היא ליצור אתר ותוכן הראוי לדירוג העליון של גוגל.
אם אתה רוצה שהאתר שלך ידרג מאוד ב- SERP, חשוב שתיישם SEO אורגני.
אסטרטגיית SEO אורגנית מורכבת מטכניקות הפועלות יחד לשיפור האתר שלך.
מהן אסטרטגיות SEO אורגניות:
מחקר מילות מפתח: חקר מילות המפתח שאליהן עליך למקד, כך שהאתר שלך יופיע בראש SERPs כאשר אנשים מחפשים מילות מפתח וביטויים הקשורים לעסק שלך.
יצירת תוכן: יצירת סוגים שונים של תוכן למיקוד למילות מפתח יקרות ערך עבור קמפיין ה- SEO האורגני שלך.
יצירת פרופיל קישור פנימי: להבטיח שדפי האתר שלך כוללים קישורים לדפים אחרים באתר שלך כך שרובוטים של החיפוש יוכלו לסרוק ולהוסיף את האתר שלך כראוי.
הוספת מולטימדיה לתוכן: הוספת אלמנטים חזותיים כמו תמונות, אינפוגרפיקה וסרטונים לדפי האתר שלך כדי לעסוק במבקרים ולעודד אותם לבלות יותר זמן באתר שלך.
הבטחת האתר שלך קל לשימוש ואסתטי: פשט את הניווט של האתר שלך כך שהמבקרים יוכלו למצוא מידע במהירות וביעילות, להבטיח את כפתוריך והטפסים שלך לטעון כראוי, ולעדכן את עיצוב האתר שלך.
אופטימיזציה של זמן טעינת העמודים: וודא כי טעינת דפי האתר שלך לא אורכת יותר משתיים או שלוש שניות כדי למנוע מאנשים לעזוב או להקפיץ את האתר שלך.
הוספת תגי alt תמונה: הוספת טקסט תיאורי לתמונות שלך בקוד כדי להבטיח שגוגל תוכל להבין מהן התמונות וכיצד הן קשורות לתוכן.
טכניקות אלה פועלות יחד כדי לפנות לאלגוריתם הדירוג של גוגל, שיכול לעזור לך לדרג גבוה יותר ב- SERP.
אסטרטגיית SEO אורגנית בת 5 שלבים שתגביר את הדירוג שלך ב- SERP
עכשיו שאתה יודע מה זה קידום אתרים אורגני, ייתכן שאתה תוהה כיצד להפוך את המידע לאסטרטגיה יעילה עבור העסק שלך.
בואו נצלול לתוך אסטרטגיית SEO אורגנית בת חמישה שלבים שבוודאי תקבל את האתר שלכם בחסדים הטובים של גוגל. אתה יכול גם לשקול כמה מהשיטות המומלצות של קידום אתרים אורגני.
שלב ראשון: ערכו מחקר מילות מפתח
מחקר מילות מפתח הוא חשוב ביותר – למעשה, יש שיאמרו שהוא הבסיס לאסטרטגיות יעילות של קידום אתרים אורגני.
כשאתה מבצע מחקר מילות מפתח, השתמש בכלי כמו keywordtool.io כדי לזהות מילות מפתח בעלות ערך עבור העסק והתעשייה שלך. התחל בהזנת מילות מפתח הקשורות למוצרים או לשירותים שלך.
לזהות מילות מפתח עם נפח חיפוש גבוה
משם תוכל לראות וריאציות של מילות מפתח אלה, נפחי החיפוש שלהן, התחרות וערך המחיר לקליק.
באופן אידיאלי, תבחרו במילות מפתח עם נפחי חיפוש חודשיים גבוהים ותחרות נמוכה – זה הרוטב הסודי בכל הנוגע למציאת מילות מפתח יעילות.
כשאתה בוחר במילות מפתח, עליך לשקול למקד למגוון מילות מפתח קצרות וזנב ארוך. מילות מפתח עם זנב קצר הן מילות מפתח כלליות יותר כמו “עוגת גלידה”. מילות מפתח עם זנב ארוך הן מילות מפתח וביטויים ספציפיים יותר כמו “גלידת שוקולד עם שבבי נוטלה”.
כפי שאתה יכול לראות, מילות מפתח אלה שונות מאוד ומושכות מחפשים עם כוונות שונות.
אם אתה מנהל גלידריה וכותב דף שממקד למילת המפתח “עוגת גלידה”, יהיה לך קשה מאוד לדירג עבור אותה מילת מפתח בתוצאות החיפוש.
אמון לעסקים שותפים
דוגמה לנפח חיפוש של עוגת גלידה
כפי שאתה יכול לראות, נפח החיפוש גבוה במיוחד עבור מילת המפתח, אך גם התחרות.
מצד שני, אם אתה כותב דף המכוון למילת המפתח הזנב הארוך “גלידת שוקולד עם שבבי נוטלה”, יהיה לך הרבה יותר קל לדירוג מכיוון שלא כל גלידריה תיצור תוכן לגבי אותו מוצר. נפח החיפוש נמוך בהרבה, אך גם התחרות.
ראה מדוע מחקר מילות מפתח כל כך חשוב?
שלב שני: צור תוכן למיקוד למילות המפתח הכי מתאימות שלך
לאחר שבחרתם רשימת מילות מפתח שתמקד ביעילות לקהל שלכם, הגיע הזמן להתחיל לכתוב.
גוגל מדרגת תוכן זה בתוצאות החיפוש, כך שכפי שהזכרנו בעבר, חשוב שהוא יהיה אינפורמטיבי ומועיל לקוראים על מנת לזכות בדירוגים אורגניים מובילים.
אתה יכול לבחור לפרסם מגוון סוגי תוכן למיקוד למילות המפתח שלך.
לדוגמא, בלוג מאפשר לך לפרסם זרם קבוע של תוכן חדש, שגוגל אוהב. תוכל גם לפרסם תוכן ארוך טווח, שאורכו בדרך כלל יותר מ -2000 מילים. גוגל גם אוהבת תוכן ארוך טווח מכיוון שהיא מוכיחה שאתה מומחה בנושא.
לא משנה איזה סוג תוכן תבחרו לכתוב, עליכם לשאוף לספק את המידע הטוב ביותר האפשרי למשתמשים על מילת המפתח היעד שלכם.
שלב שלישי: הוסף מולטימדיה לתוכן שלך
אחד הטיפים החשובים ביותר לקידום אתרים אורגני הוא להוסיף מולטימדיה לתוכן שלך. למרות שמולטימדיה אולי נראית טריוויאלית, היא רחוקה מכך. למעשה, יש המון הטבות להוספת מולטימדיה לתוכן שלך.
ראשית, כשאנחנו אומרים מולטימדיה, אנחנו מדברים על תמונות, אינפוגרפיות ואפילו סרטונים. סוג תוכן זה מעולה לשבירת קירות טקסט ארוכים ומסייע לשמור על מעורבות המשתמשים בדף שלך.
אך כיצד מולטימדיה מועילה לקמפיינים של קידום אתרים אורגני?
כשאתה מעסיק את המשתמשים בדפי האתר שלך, אתה שומר אותם באתר שלך זמן רב יותר. כמו שהזכרנו קודם, זמן השהייה, או כמה זמן המשתמשים שוהים באתר שלך, הוא גורם דירוג חשוב בגוגל.
כל תוספת קטנה לדף שלך שעוזרת להאריך את המשתמשים באתר שלך היא שנייה נוספת לזמן השהייה הכללי שלך, דבר שיכול להועיל לדירוג החיפוש שלך.
שלב רביעי: אופטימיזציה של מהירות הדף באתר שלך
הזכרנו גם שמהירות העמודים היא גורם דירוג נוסף בגוגל, ומסיבה טובה. זוכר איך אמרנו שגוגל רוצה לספק למשתמשים את התוצאות הטובות ביותר?
נתוני מנוע חיפוש
שקול זאת.
יותר ממחצית ממשתמשי מנועי החיפוש, 53 אחוז ליתר דיוק, יעזבו את האתר שלך אם הטעינה נמשכת יותר משלוש שניות. למרות שזה נשמע כמו מהירות מסחררת, זה לא כל כך נדיר בעידן הטכנולוגי של ימינו.
להלן מספר טיפים של קידום אתרים אורגני שיש לקחת בחשבון כשאתה מנסה לשפר את מהירות הדף שלך:
דחוס את התמונות שלך: למרות שתמונות ענק נראות יפות באתר האינטרנט שלך, הן לרוב מכסות את מהירות הדף שלך. השתמש בכלי כמו Kraken.io כדי לעבות את התמונות שלך ועדיין לשמור על מראה יפה!
הפחת את מספר ההפניות מחדש: אם באתרך יש הרבה הפניות מחדש, זה יכול להאט את מהירות הדף שלך מכיוון שהשרת צריך לחפש שני עמודים נפרדים, הדף המנותב והדף אליו הוא מופנה.
אחסון במטמון בדפדפן: אחסון במטמון בדפדפן מאחסן משאבי אתרים במחשבים מקומיים כאשר אנשים מבקרים באתר שלך. זה מפנה מקום לדפים שלך לטעון מהר יותר מכיוון שמטמון הדפדפן “זוכר” משאבים במקום להוריד אותם שוב בזמן שהמבקרים גולשים באתר שלך.
אלו רק כמה פתרונות להאטת מהירות העמודים.
אם אתה רציני לגבי טעינת האתר שלך מהר יותר, שקול שירותי אופטימיזציה של מהירות הדף מ- WebFX!
שלב חמישי: מיטוב מבנה הקישור הפנימי שלך
כשאתה יוצר מבנה קישורים פנימי באתר שלך על ידי קישור הדפים שלך יחד, אתה מקל על גוגל לסרוק את האתר שלך.
כדי שגוגל יקבע אם הדפים שלך שווים דירוג, הרובוטים של החיפוש צריכים קודם לסרוק אותם. סריקה מאפשרת להם לשים לב לאילו מילות מפתח התוכן שלך ממקד, מה מתארים התמונות שלך ועוד.
עם זאת, אם ברצונך שגוגל תסרוק בקלות את כל דפי האתר שלך, כדאי מאוד ליצור מבנה קישורים פנימי חזק.
אתה יכול לעשות זאת על ידי קישור לדפים אחרים בתוכן האתר שלך. לדוגמא, אם אתה מדבר באחד מדפי השירותים שלך על כמה קל לשטוף את השטיח שאתה מוכר, ורק כתבת בלוג כיצד לעשות זאת, תוכל לקשר לבלוג שלך בדף השירות הזה. .
כמו כן, תוכלו לקשר לדף מוצרי השטיח שלכם בבלוג שלכם.
בכל הנוגע לעמידה בשיטות העבודה המומלצות של קידום אתרים אורגני, תרצה לעשות זאת עם כל דפי האתר שלך ולוודא שכולם מקושרים לפחות בשלושה עמודים באתר שלך למבנה קישור פנימי מיטבי. בנוסף, תרצה לקחת בחשבון את ההיררכיה של דפי האתר שלך בעת קישור פנימי.
מוכנים ליישם אסטרטגיית SEO אורגנית?
רוצה להתחיל לקצור את היתרונות של אסטרטגיית קידום אתרים אורגנית בהתאמה אישית?
אם אתה מרגיש המום אחרי שקראת את תהליך האסטרטגיה שלנו בחמישה שלבים, אתה עלול להיות עצבני לקבל על עצמך את האתגר. אל תדאג.
למרות שאתה יכול לעשות קידום אתרים אורגני לבד, זו התחייבות ענקית, ואנחנו בדרך כלל ממליצים להעסיק חברת קידום אתרים אורגנית כמו Organic Top Seo.
אנו עוסקים כבר למעלה מעשור וכבר הספקנו תוצאות מדהימות עבור לקוחותינו.
מחכים ומצפים לקדם את הלקוח הבא…
עסוק? עמוס בעבודה? תן למומחה לעשות בשבילך את עבודת הנמלים ולחשוף את אתרך לקוחות חדש…
נעים מאוד אני איתמר אביסריס – חי ונושם את תחום השיווק דיגיטלי בעשור האחרון ומאוד אוהב את מה שאני עושה,תמיד אהבתי ללמוד ולחקור וזה מה שעושה אותי מאושר. בעיניי קידום אתרים ללקוחות זו שליחות של ממש ובעבודה אין דבר שיותר משמח אותי מלשמוע התרגשות של לקוח מהצד השני של הקו אחרי שהוא מבין את המשמעות המדהימה של להיות בדף הראשון…אז אם השאיפה שלך זה לקדם את עצמך בין בקידום ממומן או בין בקידום אורגני בגוגל ולקבל חשיפה דיגיטלית מקסימלית – הגעת למקום הנכון.
לפרטים נוספים לחץ לשליחת ווטסאפ