Home קידום אתרים 8 גורמי דירוג עיקריים בגוגל – מדריך SEO

8 גורמי דירוג עיקריים בגוגל – מדריך SEO

by cafe777
קידום אורגני קידום אתרים אורגני קידום אורגני בגוגל קידום אתרים אורגני בגוגל קידום אורגני seo מה זה קידום אורגני איך עושים קידום אורגני בגוגל קידום אורגני לאתר וויקס כמה עולה קידום אורגני קידום אורגני בגוגל מחיר פרסום בגוגל פרסום עסקים בגוגל פרסום ממומן בגוגל פרסום בגוגל מחירים פרסום בגוגל אדוורדס פרסום אתרים בגוגל פרסום בגוגל מחיר כמה עולה פרסום בגוגל מומחה פרסום בגוגל פרסום דף נחיתה בגוגל מה זה פרסום בגוגל קידום אתרים קידום אתרים בגוגל קידום אתרים seo חברת קידום אתרים קידום ובניית אתרים יועץ קידום אתרים מומחה קידום אתרים קידום אתרים באינטרנט קידום אתרים מחיר שירותי קידום אתרים קידום אתרים ממומן קידום אתרים מקצועי שיווק דיגיטלי סוכנות שיווק דיגיטלי שיווק דיגיטלי לעסקים מה זה שיווק דיגיטלי שיווק ופרסום דיגיטלי מנהל שיווק דיגיטלי קידום אורגני מדריך קידום אורגני חינם קידום אתר אורגני קידום אורגני מה זה מקדם אתרים מקדם אתרים פרילנסר מקדם אתרים מקצועי מקדם אתרים בגוגל פרסום בגוגל לעסקים פרסום עסקים חינם בגוגל פרסום חינם בגוגל קידום אתרים בקריות גוגל קידום אתרים seo מה זה מה זה seo שיווק אינטרנטי בונה אתרים בניית אתר לעורכי דין קידום אתרים בחיפה קידום אתרים מחיר מומחה לקידום אתרים מחיר קידום אתרים אופטימיזציה לאתר קידום אתרים באשקלון קידום אתרים בבאר שבע קידום אתרים באשדוד קידום אתרים בצפון קידום אתרים אשקלון קידום אתרים בנס ציונה קידום אתרים בחיפה בר מוח

מתוך למעלה ממאתיים גורמי דירוג בגוגל שאנו יודעים עליהם, אילו גורמים הם החשובים ביותר? הנה הרשימה הסופית.

קהילת ה- SEO מחפשת תמיד גורמי דירוג חדשים וגילינו עד כה למעלה ממאתיים מהם. אך יתכן שישנם עוד מאות גורמים על ידי גוגל. למרבה המזל, אנחנו לא צריכים לעבוד על כולם. לרובם יש משקל מועט מאוד בקידום אתרים ולעתים קרובות הם משמשים  כמבנה של גוגל ולא כאותות דירוג. במקום זאת, הנה הרשימה הסופית של גורמי הדירוג בגוגל, שכל אחד מהם יכול ליצור או לשפר את אסטרטגיית אופטימיזציית החיפוש שלך.

  1. קישורים נכנסים

למרות שגוגל מתכננת להתרחק מקישורים נכנסים בעתיד, הם עדיין נשארים גורם הדירוג החשוב ביותר עבור הדפים שלך. אלא שכעת זה מסוכן מדי להשתמש באסטרטגיות SEO עם כובע שחור – הקישורים שלך צריכים להגיע ממגוון אתרי סמכות גבוהים הדומים לשלך. יתר על כן, חלק מהפטנטים של גוגל אומרים כי רעננות ותנועה עשויים להיות גם מדדי קישור נכנסים חשובים.

אסטרטגיית אופטימיזציה

הדרך היעילה ביותר להרחיב את פרופיל קישור ה- Backlink שלך היא לשאול רעיונות לקישורים אחוריים ממתחרי החיפוש שלך. כל שעליך לעשות הוא  לבדוק את הקישורים מהמתחרים המובילים שלך. כל כלי ניתוח לקישורים(כמו AHREF SEMRUSH) יתאים למשימה . צריך למצוא את הקישורים האחוריים של המתחרים שלך ולמצוא את פער הקישורים האחוריים – אתרים המקשרים למתחרים שלך, אך לא לאתר שלך. אתרים אלה הם יעדי ההגעה שלך. כשרואים כיצד הם כבר מקשרים לאתרים אחרים בנישה שלך, סביר מאוד שהם יארחו גם את הקישורים שלך.

  1. רוויה סמנטית

תוכן ה- SEO שלך צריך להכיל כמות מתאימה של מילות מפתח ותמונות רלוונטיות לאורך האתר. התוכן לא צריך להיות ממולא, כמו בימים העתיקים של קידום אתרים, הוא צריך להיות תוכן מקורי בעל צליל טבעי שנכתב בסגנון אינפורמטיבי.

אסטרטגיית אופטימיזציה

זה יכול להיות קצת מאתגר להבין בדיוק באילו מילות מפתח להשתמש, היכן לשים אותן וכמה מהן נדרשות. לכן, אם אתה רוצה לשחק את זה בבטחה, אסטרטגיה טובה היא ליצור אמת מידה על ידי ניתוח הדפים המובילים של מתחרים בחיפוש שלך. אנחנו ישתמשנו ב-SEO POWER SUITE לשם כך נכנסים במבקר אתרים, עבור אל ניתוח תוכן> עורך תוכן, הזן את מילת המפתח העיקרית שלך וקבל רשימה מפורטת של הוראות כתיבת SEO. כלי עורך התוכן של SEO יגיד לך את הכמות הנכונה של מילות מפתח עיקריות ומשניות, מיקומן ואורך ההעתקה המומלץ.

  1. תגי HTML

תגי HTML מספרים לגוגל אילו פיסות בעותק שלך הן החשובות ביותר. תגי הכותרת ותיאור המטא הם מה שהמשתמשים רואים בתוצאות החיפוש – כתוב אותם כמו פרומו עשיר במילות מפתח. תגי כותרת (H1-H6) מפצלים את העותק שלך למקטעים – הם צריכים להכיל גם מילות מפתח ולכתוב אותם בסגנון אינפורמטיבי. לבסוף, טקסט אלט(ALT) משמש לתיאור תמונות למנועי חיפוש ויש למלא אותו אם ברצונך להופיע בתוצאות חיפוש התמונות.

אסטרטגיית אופטימיזציה

אם לא היית מודע לתגי HTML, כנראה שיש באתר מאות עמודים שאינם מותאמים כראוי לחיפוש. גישה יסודית תהיה שימוש במבקר אתרים ולסקור את הדפים שלך בכמות גדולה. ראשית, עבור אל מבנה האתר> דפים> בדף ומיין את הדפים לפי ציון אופטימיזציה לחיפוש שלהם. אם אתה מזהה עמודים עם ציון נמוך, לחץ עליהם לדוח מפורט. זה יגיד לך בדיוק אילו תגי HTML זקוקים לאופטימיזציה ומה לא בסדר בהם.

4.מאפייני  רשת ליבה

Core Web Vitals הם המדדים החדשים ביותר לחוויית המשתמש אשר יהפכו בקרוב לגורמי הדירוג של גוגל. המדדים ימדדו את הרושם הראשוני שהמשתמש מקבל בעת ביקור בדף. באופן ספציפי, כמה מהר הוא נטען, כמה זמן הוא הופך לאינטראקטיבי וכמה הפריסה יציבה. כעת, חשוב לציין שהחיוניות עדיין אינן גורמי דירוג רשמיים בגוגל. אבל הם בהחלט יהיו, ולכן עדיף לנצל את הזמן הנותר כדי להביא אותם לכושר הנכון.

אסטרטגיית אופטימיזציה

גוגל הייתה אדיבה מספיק לצייד כל חיוני במערך מפורט של הנחיות אופטימיזציה. לטעינה מהירה יותר, גוגל ממליצה על זמני תגובה טובים יותר של השרתים, פחות JS ו- CSS חוסמי עיבוד, וטעינה מהירה יותר של משאבים. לשיפור האינטראקטיביות, גוגל ממליצה על פיצול קוד ושימוש בפחות JS. לבסוף, לקבלת יציבות חזותית טובה יותר, גוגל ממליצה להשתמש בתכונות גודל לתמונות וסרטונים ולהעמיס תוכן מלמעלה.

 

  1. התנהגות משתמש

בקהילת ה- SEO קיימת אי ודאות בשאלה האם גוגל אכן משתמשת במדדי התנהגות לדירוג דפים. גוגל אומרת שזה לא, אבל היו עדויות די משכנעות לכך.

 

המדדים עליהם אנו מדברים הם שיעור הקליקים (CTR), שיעור היציאה מדף הכניסה, עומק ההפעלה ומשך ההפעלה. כדי לבדוק את הביצועים שלך על מדדי התנהגות המשתמשים, השתמש ב

 

 חשבונות Google Analytics ו- Google Search Console.



אסטרטגיית אופטימיזציה

שיפור מדדי התנהגות המשתמש קשור רבות ליצירת תוכן מרתק. לדוגמא, שיעור הקליקים מסתמך על קיום קטע מושך בתוצאות החיפוש. בינתיים, שיעור יציאה מדף הכניסה, משך ההפעלה ועומק ההפעלה מסתמכים על האם יש משהו מהנה לעשות בדף שלך. כדי לשמור על מעורבות המשתמשים, דאג לייצר עותק באיכות גבוהה עם שפע של ויזואליות וקישורים פנימיים. המטרה היא לתפוס את המבקרים ולשלוח אותם למשפך המכירות שלך.

 

  1. נתונים מובנים

יש אלפי תגים לבחירה, והם יכולים לספר לגוגל כל פרט קטן על התוכן שלך. ניתן להשתמש בנתונים מובנים כדי לתייג דירוגים, תכונות מוצר, מיקומים ועוד כל כך הרבה. וזה יכול לעשות פלאים עבור ה- SEO שלך – צור קישורים בין ישויות, הצמד את המיקום שלך, ושפר את קטעי החיפוש שלך עם אלמנטים עשירים:



אסטרטגיית אופטימיזציה

אם אינך אדם נוטה טכנית, עדיף להשתמש בעוזר סימון הנתונים המובנים של גוגל. בחר את סוג הסימון (מאמר, עסק מקומי ומוצר מומלצים מאוד) והגיש קישור לדף שתרצה לשפר. כעת הדגש פיסות טקסט ובחר תגים מתאימים. בסיום, שמור את קובץ ה- HTML והעלה אותו לאתר שלך. שלב נוסף – בדקו האם הנתונים המובנים שלכם אכן עובדים בעזרת מבחן התוצאות העשיר של גוגל.



  1. רישום Google לעסק שלי

אופטימיזציה ושמירה על הרישום שלך ב- ‘Google לעסק שלי’ היא הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות עבור SEO המקומי שלך. זה עוזר לבסס את החברה שלך כישות, שהיא כשלעצמה נכס נהדר ל- SEO שלך. חשוב מכך, זה מרקיע שחקים לביצועי החיפוש המקומיים שלך. לאחר שתיצור רישום, הוא הופך להיות כשיר לפאנל העסקי המקומי, כמו גם למפות Google, ופותח את העסק שלך למחפשים הסמוכים:



אסטרטגיית אופטימיזציה

ראשית, עליך לבקר ב- Google לעסק שלי או ליצור או לתבוע את הפרופיל שלך. תתבקש למסור כמה פרטים בסיסיים וכן לאמת את הבעלות שלך. לאחר שתסיים, תועבר אל לוח המחוונים שלך ב- ‘Google לעסק שלי’, שם תמצא דרכים רבות נוספות לשיפור הרישום שלך. המעט שאפשר לעשות הוא להוסיף תיאור, שעות עבודה ותמונות, אך יש עוד הרבה תכונות מגניבות לחקור. גוגל מוסיפה כל הזמן תכונות חדשות של Google לעסק שלי והיא מתקדמת כל כך שזה כמעט כמו אתר משלה.

 

  1. אופטימיזציה לנייד

יצירת האינדקס הראשון לנייד הושקה במלואה. גוגל הודיעה כי החל מספטמבר 2020 כל האתרים ללא יוצא מן הכלל יישפטו על פי גרסתם הניידת, ולא על גרסת שולחן העבודה. לכן, אם אתה רוצה שהאתר שלך יקבל סיכוי כלשהו לדירוג בתוצאות החיפוש, עליך לוודא שהוא מיועד למשתמשים ניידים.

 

אסטרטגיית אופטימיזציה

כדי לבדוק אם הדף שלך מותאם לניידים, בקר במבחן הידידותי לנייד של גוגל והגש כתובת אתר. אם הדף תקין, תקבל אור ירוק, ואם לא, תקבל הצעות לשיפור.



בדיקת האתר שלך דף אחר דף כמעט אינה מעשית, כך שתוכל להשתמש ב- Google Search Console כדי לבדוק את כל הדפים שלך בבת אחת. הפעל את הכלי, עבור אל שיפורים> שימושיות לנייד והראה דוח יחד עם רשימה של הצעות שיפורים.




לסיכום בקצרה:

חשוב לעקוב אחר האלגוריתם המתפתח של גוגל. גורמי דירוג מסוימים, כמו מילות מפתח וקישורים נכנסים, מאבדים חשיבות בהדרגה. גורמי דירוג אחרים, כמו חווית משתמש וזמני שההייה באתר, תופסים את מקומם. עם זאת, לעת עתה, הרשימה לעיל היא מבחר די מוצק של טקטיקות להוסיף לאסטרטגיית ה- SEO שלך.

עסוק? עמוס בעבודה? תן למומחה לעשות בשבילך את עבודת הנמלים ולחשוף את אתרך אל לקוחות חדש…

נעים מאוד אני איתמר אביסריס –  חי ונושם את תחום השיווק דיגיטלי בעשור האחרון ומאוד אוהב את מה שאני עושה,תמיד אהבתי ללמוד ולחקור וזה מה שעושה אותי מאושר. בעיניי קידום אתרים ללקוחות זו שליחות של ממש ובעבודה אין דבר שיותר משמח אותי מלשמוע התרגשות של לקוח מהצד השני של הקו אחרי שהוא מבין את המשמעות המדהימה של להיות בדף הראשון…אז אם השאיפה שלך זה לקדם את עצמך בין בקידום ממומן או בין בקידום אורגני בגוגל ולקבל חשיפה דיגיטלית מקסימלית – הגעת למקום הנכון.קידום אתרים אורגני בגוגל | אורגניק טופ

 

Related Articles

Leave a Comment

תרצה שמנהל מכירות יחזור אליך?