אם אתם בעלי עסק ואתר אינטרנט בטח נתקלתם לא פעם במושג “קידום אורגני” ולא ממש הבנתם מה זה אומר. אז כדי לעשות סדר בדברים ולהבין מה זה קידום אורגני ולשם מה יש צורך במהלך חייו של העסק, כדאי להבין קודם כל מהו קידום אתרים אורגני, למי הוא מתאים ובהתאם לכך לבחור את הקידום שמתאים לכם ולצרכי העסק.
מהו קידום אורגני ולשם מה יש צורך בו?
קידום אורגני או בשמו המקצועי SEO, הוא קידום אשר מתייחס לדירוג התוצאות האורגניות של האתר. באמצעות פעולות שונות כגון: מאמרי קידום הכוללות מילות מפתח, אופטימיזציה, בניית קישורים ועוד ניתן לשפר את הקידום האורגני של האתר ואת חווית המשתמש של הגולש. הקידום עוזר לעסק להביא לידים ולהופיע בתוצאות השונות בעמודי החיפוש, כך שאם למשל מישהו מחפש רופא שיניים בתל אביב, הוא יקבל את כל רופאי השיניים באזור תל אביב. באמצעות קידום זה ניתן להופיע ללא השקעה כספית גדולה ולקבל מדי יום לידים איכותיים בכמות גבוהה. האלגורתמים סורקים את האתר ומעניקים לו חשיפה בהתאם לפרמטרים השונים שהאתר עומד בהם. כך שהחשיפה עם קידום אורגני ללקוחות פוטנציאליים היא גבוהה ביותר.
היכן נמצאות התוצאות האורגניות?
התוצאות האורגניות מופיעות לאחר התוצאות הממומנות שמופיעות ראשונות בדף. התוצאות הממומנות אשר הינם בתשלום כוללים בין 4-5 מודעות שכתוב עליהם מודעה והן מובלטות מהתוצאות האורגניות, לעומתן התוצאות האורגניות מופיעות ישר לאחריהן ללא המילה מודעה ועם כתובת האתר וכותרת נושא המאמר. התוצאות האורגניות נשארות כל הזמן בעמודי החיפוש והן יכולות לעלות או לרדת בהתאם לקידום האורגני, אך הן אינן דורשות תקציב מסוים כמו שיש במודעות הממומנות.
לאילו עסקים מתאים קידום אורגני?
הקידום האורגני מתאים לכל סוגי העסקים. במהלך חייו של העסק הוא זקוק לחשיפה ופרסום. בהתחלה העסק זקוק לחשיפה שיכירו אותו על מנת שיהיו לו יותר לקוחות, לאחר מכן שהוא מתרחב הוא צריך שוב את החשיפה ואת הפרסום כדי לגדול עוד, ושהוא גדול הוא צריך להמשיך עם הפרסום גם כן על מנת לשמור על רווחיו ולקוחותיו על מנת לא להפסיד או לפשוט רגל. כלומר לאורך כל חייו העסקיים העסק זקוק לפרסום ושיווק ועליו להקצות תקציב לכך.
האם כדאי להשקיע במקדם פרטי או חברת קידום?
ההשקעה במקדם או חברת קידום תלויה בתקציב שלכם ובצרכי החברה. שמדובר על חברות קטנות אין להם תקציב גדול להשקיע בחברת קידום והן פונות למקד פרטי שיעשה עבורם את הקידום בהתאם לתקציב האישי והצרכים שלהם האישיים. אך שמדובר על חברות גדולות יותר או בינוניות עדיף להשקיע בחברת קידום אתרים. החברות דורשות לא מעט כסף עבור הקידום אך הן מביאות תוצאות טובות יותר מאשר מקדם פרטי והרבה לידים. לכן הבחירה בין מקדם פרטי לבין חברה תלויה מאוד בעסק ובצרכיו האישיים.
קידום אורגני הוא השקעה לטווח הבינוני עם תשואה גבוהה!
קידום אורגני מביא תנועת לקוחות איכותית1
קידום אורגני הוא מקצוע שצריך להבין בוא!
עסוק? עמוס בעבודה? תן למומחה לעשות בשבילך את עבודת הנמלים ולחשוף את אתרך לקוחות חדש…
נעים מאוד אני איתמר אביסריס – חי ונושם את תחום השיווק דיגיטלי בעשור האחרון ומאוד אוהב את מה שאני עושה,תמיד אהבתי ללמוד ולחקור וזה מה שעושה אותי מאושר. בעיניי קידום אתרים ללקוחות זו שליחות של ממש ובעבודה אין דבר שיותר משמח אותי מלשמוע התרגשות של לקוח מהצד השני של הקו אחרי שהוא מבין את המשמעות המדהימה של להיות בדף הראשון…אז אם השאיפה שלך זה לקדם את עצמך בין בקידום ממומן או בין בקידום אורגני בגוגל ולקבל חשיפה דיגיטלית מקסימלית – הגעת למקום הנכון.
לפרטים נוספים לחץ לשליחת ווטסאפ