כדאי לזכור שגם בחורף אנו זקוקים ל-2 ליטר שתייה ביום למרות שאנחנו מרגישים פחות צמאים. מזגני החימום מאוד מייבשים

כניסת רשומים

הירשמו עכשיו וקבלו מתכונים, מידע מקצועי ועוד מגוון טיפים לאורח חיים בריא (ההרשמה בחינם!)

Galit 2smallגלית קלקשטיין, נ+3 ילדים, תושבת רמות השבים.

דיאטנית קלינית מוסמכת מזה 13 שנה והרבליסטית קלינית בעלת ניסיון רב בטיפול במגוון תחומים רפואיים במבוגרים ובילדים במסגרת עבודה בבית חולים ובמרפאות, כיום מתמחה בתזונה מונעת ובטיפול בהשמנה ומגוון בעיות רפואיות בשילוב גישות מתחומים שונים: תזונה סינית, צמחי מרפא, אימון אישי וקבוצתי להרזייה.
בנוסף כותבת חומרים מקצועיים ומרצה, דיאטנית הבית של חברת שובל. צור קשר

קטניות והרזיה

קטניותקטניות הן ללא ספק יהלום תזונתי בכל מה שקשור לערכים תזונתיים-סיבים תזונתיים,חלבונים,שומנים בריאים ויטמינים ומינרלים. למרות ערכיהם התזונתיים יוצאי הדופן, הרבה אנשים נרתעים מהכנת ואכילת קטניות בגלל הצורך בהשריה ממושכת במיים, וזמן בישול ממושך, מה שפחות ידוע לגבי קטניות זה השפעתם על הרכב הגוף ויכולתם להוריד כמויות שומן והשמנה אצל אנשים המקפידים לשלב קטניות בתפריט על בסיס קבוע.

קרא עוד...

דיאטת חלבונים - חזרה מהירה לגיזרה בתקופה קצרה

eggs-smileאחרי שעברנו את חנוכה בשלום- חג האור ובשמו האחר גם "חג השמן" הגיע הזמן לשנס מותניים ולחזור לשיגרה.

על מנת להפחית מהמשקל העודף שהצטבר בחג ולהוריד במהרה היקפים מומלץ לפרקי זמן קצרים של שבוע עד לכל היותר חצי שנה לנסות דיאטה עשירה בחלבונים ודלה בפחמימות. במחקרים שונים שנעשו על אנשים שצרכו תזונה עשירה בחלבונים ודלה בפחמימות נראה שתזונה כזו מפחיתה את התיאבון ומאפשרת ירידה קלה יותר במשקל בטווח הקצר.

קרא עוד...

ממתיקים מלאכותיים

סוכרזיתממתיקים מלאכותיים יכולים להיות בעלי יתרון כשרוצים לרדת במשקל ללא השפעה על רמות סוכר בדם. ישנם מספר סוגים של ממתיקים מלאכותיים. במשך השנים הצטברו הרבה מחקרים ושמועות על יתרונותיהן וחסרונותיהן של הממתקים המלאכותיים, הכתבה הנ"ל באה לעשות לכם מעט סדר לגבי סוגי הממתיקים המלאכותים והשפעותיהם.

קרא עוד...

סידן - צריכה נבונה בכל גיל

הסידן הוא המינרל הנפוץ ביותר בגוף האדם. 99% מהסידן בגוף מתרכז בעצמות ובשיניים והאחוז הנותר מתרכז בתאים ובדם שם הוא עוזר לווסת תהליכים שונים בגוף. תפקידי הסידן בגוף הינם רבים וחשובים כולל: בניית העצמות ושמירה על חוזקן, בקרה על אנזימים המשתתפים בקרישת הדם, התכווצות תקינה של השרירים והעברת אותות עצביים בין עצב לעצב ועצב לשריר.

קרא עוד...